A MailChimp hírlevélküldő szoftver széles funkcionalitással tudja támogatni webshopod növekedését. Számos olyan automatizmust képes kezelni, amellyel hírlevél listát tudsz építeni, új vásárlókat szerezni és csökkenteni a kosárelhagyások számát, összességében növelve ezzel a kampányaid sikerességét!
Termékajánlások: Vásárlás utáni kiegészítő termékajánlások, szezonális promóciós ajánlatok, egyéb kategória és termékajánlások lehetővé teszik az e-mail marketing hatékonyságának javítását, a vásárlók elégedettségét és a bevétel növekedését. Segítenek a webshopoknak jobban kiszolgálni az ügyfelek igényeit, valamint növelni az eladások számát, a kosárértéket és a vásárlói hűséget.
Elhagyott kosárértesítők: A MailChimp képes automatizált e-maileket küldeni azoknak a vásárlóknak, akik kosárba helyeztek termékeket, viszont nem fejezték be a vásárlást. Ezek az automatizmusok tartalmazhatnak emlékeztetőket, termékajánlásokat és kedvezményeket, csökkentve ezzel a kosárelhagyók arányát és növelve az eladásokat
Célzott és szegmentált e-mailek: Vásárlói adatok, mint például a vásárlási előzmények, böngészési viselkedés, egyéb webshop interakciók alapján szegmentálhatod az e-mail listádat, ezáltal személyre szabott ajánlatokat, célzott és releváns tartalmakat kommunikálhatsz. Ez javíthatja az e-mail kampányok megnyitási arányát és növelheted a vásárlások számát.
Széleskörű integrációk: A MailChimp könnyedén integrálható a legnépszerűbb e-kereskedelmi rendszerekkel, mint például CRM rendszerekkel, analitikai vagy tartalomgyártó eszközökkel, így lehetővé téve az adatok összekapcsolását és az üzleti folyamatok hatékonyabbá tételét.
Felhasználóbarát felület: A MailChimp rendkívül felhasználóbarát felülettel rendelkezik, amely lehetővé teszi a könnyű és gyors e-mail kampányok létrehozását és menedzselését. Emellett több mint 100 testreszabható professzionális e-mail sablont biztosít, amelyeket egyszerűen módosíthatsz drag and drop szerkesztőfelülettel és kiegészíthetsz márkád arculati elemeivel.
Shoprenter felhasználók számára a MailChimp integráció a bevezető időszakban díjmentesen elérhető, de a Shoprenter fenntartja a jogot a későbbi fizetőssé tételre. A MailChimp szoftver díjszabására nincs ráhatással a Shoprenter, kizárólag az integráció használata díjmentes.
A MailChimp rendszere API kapcsolaton keresztül könnyedén szinkronizálható a Shoprenteres boltokkal, emellett a valós idejű adatkommunikációnak köszönhetően célzott, vásárlói interakciókon alapuló e-mail kampányokat kezelhetsz hatékonyan. Az integráció képes átadni a feliratkozó adatokat, termék információkat, a rendelés és vevő adatokat egyaránt.
1. Alkalmazás telepítése
Shoprenter Alkalmazások között a MailChimp alkalmazás telepítésére van szükség.
2. Shoprenter és MailChimp összekapcsolása
MailChimp API kulcs megadására van szükség. Ennek a kulcsnak a segítségével kapcsolja össze az alkalmazás a MailChimp fiókkal.
3. Bolt és lista kiválasztása
Az API kulcs segítségével az alkalmazás betölti a MailChimpből a már létrehozott MailChimp boltot, illetve az elérhető MailChimp listákat is. Itt lehetőség van új lista létrehozására is:
4. Státuszok beállítása
A beállításoknál még a sikeres és törölt rendelés státuszokat szükséges meghatározni, lásd a képen. Ezek beállítása után az alkalmazás készen áll a használatra.
Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható.
Az alkalmazást a Shoprenter boltod admin felületén, az Alkalmazások menüpontban telepítheted. Az alkalmazás beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után élvezheted annak előnyeit.
Amennyiben további kérdésed van az alkalmazásról, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel az alábbi címen: info@netmetro.hu