Az automatikus események segítségével olyan eseményeket hozhatunk létre, amelyek segítik a webáruház menedzselését illetve marketing tevékenységét.
Legújabb fejlesztésünk az "Új rendelés feladás" eseménykor kiküldött e-maileket érinti. Mostantól ezeket a tageket is használhatjuk az üzenetben:
- [SHOP_NAME] - Bolt neve
- [SHOP_LOGO] - Bolt logója
- [SHOP_URL] - Bolt URL-je
- [ORDER_ID] - Rendelés azonosítója
- [ORDER_CUSTOMER_DETAILS] - Vásárló adatai
- [ORDER_DATA] - Rendelési adatok táblázata
- [ORDER_CUSTOMER_SHIPPING] - Szállítási adatok
- [ORDER_CUSTOMER_PAYMENT] - Számlázási adatok
- [ORDER_PRODUCT_LIST] - Megrendelt termékek listája
- [ORDER_PRODUCT_LIST_WITHOUT_TOTALS] - Megrendelt termékek listája, összegző tételek nélkül
- [ORDER_COMMENT] - A rendeléshez fűzött megjegyzés
- [ORDER_SHIPPING] - A rendelés várható szállítási ideje
- [ORDER_TOTAL] - Rendelés összege
- [ORDER_LINK] - Rendelés linkje
- [ORDER_STATUS] - Rendelés jelenlegi állapota
- [ORDER_DATE] - Rendelés dátuma
- [CUSTOMER_GROUP_NEXT] - A következő törzsvásárlói szint neve és feltétele
- [PAYMENT_DESCRIPTION] - A fizetéshez választott fizetési mód leírása
- [ORDER_GROSS_TOTAL] - A rendelés bruttó végösszege
Beállítás: Marketing > Automatikus események
Elérhetőség: Gold csomagtól
További információ az automatikus eseményekről a Shoprenter Akadémián.