A Facebook hirdetések hatékonyságának mérésén segít az új Facebook Conversions API, amely segítségével nagyobb hatékonysággal jutnak el a webáruházban történt események a Facebook eseménykezelőbe, mint a Facebook Pixel használata során.
Videós segédletünkben bemutatjuk, hogy hogyan állítsd be a Facebook Conversion API-t Shoprenteres webáruházadban.
A videóban az alábbi témákról lesz szó:
1. Mi az a Facebook Conversion API?
2. Mi a különbség a Facebook Pixel és Facebook "CAPI" között?
3. Hogy kell beállítani a Facebook Conversion API-t a Shoprenterben és hogyan teszteljük a működését?
4. Tippek, trükkök és lehetőségek a Facebook Conversion API segítségével.
Beállítása: Facebook Hirdetéskezelő > Eseménykezelő > Adatforrások > Beállítások > Konverzió API > Manuális beállítás
Webáruházad admin felületén történő beállítása: Beállítások > SEO és Analitika beállítások > Facebook Conversion API
Bővebb útmutatásért látogasd meg a Shoprenter Akadémiát.
A fejlesztés Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.
Amennyiben bármilyen kérdésed vagy elakadásod van, jelezheted azt a blogcikk vagy videós bejegyzés alatt is, vagy küldj egy levelet ügyfélkapcsolatunknak az info@shoprenter.hu email címre!