Frissítési lista - Shoprenter

Növeld bevételed a piacod legjobb webáruházával!

Új funkció
2022.szeptember.02.

Facebook Conversion API beállítása a Shoprenterben

A Facebook hirdetések hatékonyságának mérésén segít az új Facebook Conversions API, amely segítségével nagyobb hatékonysággal jutnak el a webáruházban történt események a Facebook eseménykezelőbe, mint a Facebook Pixel használata során.

Videós segédletünkben bemutatjuk, hogy hogyan állítsd be a Facebook Conversion API-t Shoprenteres webáruházadban.

A videóban az alábbi témákról lesz szó:

1. Mi az a Facebook Conversion API?

2. Mi a különbség a Facebook Pixel és Facebook "CAPI" között?

3. Hogy kell beállítani a Facebook Conversion API-t a Shoprenterben és hogyan teszteljük a működését?

4. Tippek, trükkök és lehetőségek a Facebook Conversion API segítségével.

Beállítása: Facebook Hirdetéskezelő > Eseménykezelő > Adatforrások > Beállítások > Konverzió API > Manuális beállítás

Webáruházad admin felületén történő beállítása: Beállítások > SEO és Analitika beállítások > Facebook Conversion API

Bővebb útmutatásért látogasd meg a Shoprenter Akadémiát.

A fejlesztés Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Amennyiben bármilyen kérdésed vagy elakadásod van, jelezheted azt a blogcikk vagy videós bejegyzés alatt is, vagy küldj egy levelet ügyfélkapcsolatunknak az info@shoprenter.hu email címre!

emoji negative reaction for 'Facebook Conversion API beállítása a Shoprenterben' emoji neutral reaction for 'Facebook Conversion API beállítása a Shoprenterben' emoji positive reaction for 'Facebook Conversion API beállítása a Shoprenterben'
Köszönjük visszajelzésed!
Create your own newsfeed